Alla inlägg den 21 september 2011

Av Zebastian Puska - 21 september 2011 23:14

Ligger i sängen & lyssnar på musik ska sova om en stund. Börjar tidigt imon med orkar inte!Idag har jag inte gjort så mke, när jag kom hem ifrån skolan så somna jag och sov i 1,5 timma. Har bara varit hemma hela kvällen kolla nyss på en bra svensk film jägarna 2 hette den om jag inte minns fel. Haha måste komma i tid imon, mfl om jag inte gör det!Tror några i min klass hatar mig men i dont give a fuck!Aja nu ska jag sova, skriver imon pussa :-*

Av Zebastian Puska - 21 september 2011 13:26

hey!


Sitter på lektion nu har matte, men min lärare har inte med sig det jag ska jobba med. Blir arg så måste jobba i boken, haha orkar inte men måste ''jobba'' nu.


Skriver när jag kmr hem ;*

Av Zebastian Puska - 21 september 2011 07:53

God morgon!


Det är ett jävla skitväder ute har ingen lust att gå utanför dörren men måste till skolan. Min lektion börjar 8 men jag ''försov mig'' så går inte på den utan går på nästa!


Idag var jag ute med vikkan,felix,sabina,sara & katte vi gjorde inte så mycket utan satt och snacka & så. Åker till skolan med sofia för hon börjar när min andra lektion börjar.


Ska kolla lite på tv nu & sen dra mig imot skolan.


Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kille 16 ifrån gbg skriver om mitt liv,vardag & mina vänner! Hoppas ni gillar bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards