Alla inlägg under juli 2011

Av Zebastian Puska - 31 juli 2011 18:47

Tjahfan!


Nu sitter jag hemma hos sofia & dunkar musik. Hon plattar håret & fixar sig.


Jag är sjukt taggad för kvällen hoppas den blir nice!


Vi ska vara där om en halvtimma typ, men vi hörs imon när jag vaknar!


Haha jag & sofia ska ju börja gymma imon med hmm? undrar hur det går haha!

Av Zebastian Puska - 31 juli 2011 15:50

Hey alla sommarkåta människor!

 

Förlåt att jag inte skrivit men hade glömt bort bloggen totalt.

 

Denna sommaren har varit ganska chill förutom vädret, men har ändå njutit av livet till max!

 

Juste har tagit hål i tungan med, har velat göra det skit länge så i onsdags gjorde jag det, det blev fett nice! 

 

Nu sitter jag & maxar musiken och ska strax upp i ducshen och efter det börja fixa mig inför kvällen, ska hem till johanna & chilla där men några sköna personer!

 

Idag har jag inte gjort mycket, vakna kvart i ett & har typ kollat på tv hela dagen typ.

 

Kanske blir london i höst nu då! Hoppas det blir av är skit taggad.

Jag saknar vikkan som är i spanien, men hon kmr hem på tisdag ska fan åka hem till henne dir när hon kmr!

 

Men nu har jag inte tid att sitta här mer, utan ska fixa mig nu, hoppas alla får en sjukt nice kväll! Puss

Presentation


Kille 16 ifrån gbg skriver om mitt liv,vardag & mina vänner! Hoppas ni gillar bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards