Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Skit väder!

Av Zebastian Puska - 21 september 2011 07:53

God morgon!


Det är ett jävla skitväder ute har ingen lust att gå utanför dörren men måste till skolan. Min lektion börjar 8 men jag ''försov mig'' så går inte på den utan går på nästa!


Idag var jag ute med vikkan,felix,sabina,sara & katte vi gjorde inte så mycket utan satt och snacka & så. Åker till skolan med sofia för hon börjar när min andra lektion börjar.


Ska kolla lite på tv nu & sen dra mig imot skolan.


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Zebastian Puska - 29 september 2011 19:14


Hello hello!   Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men har haft så mycket att göra.   Förra helgen & denna veckan har varit bra med har varit ganska mycket plugg med. Idag har jag varit i skolan ganska skön dag, efter skolan drog j...

Av Zebastian Puska - 23 september 2011 11:49

Hey!   han inte blogga imorse innan jag drog till skolan, idag sov jag till halv nio var så skönt att få sova ut!   Sitter i skolan nu & jobbar eller lyssnar på musik och är innte på fb haha!   Slutar tre idag det är ganska skön, efter ...

Av Zebastian Puska - 22 september 2011 21:33

Hey!   Skolan idag var skit rolig, haha älskar er ni är så jävla sköna, big love <3   Har inte gjort så mke idag, träffade felix & vikkan en stund förut vi satt & snacka.   Jag blir så arg på vissa människor! Bry er inte om anda, tro i...

Av Zebastian Puska - 22 september 2011 07:20

Godmorgon!   Sitter & kollar på tv ska snart röra mig imot stan ska möta sofia & tiff innan skolan.   Slutar ganska sent idag & det är segt!   Måste dra mig nu, skriver i skolan sen. Puss ...

Av Zebastian Puska - 21 september 2011 23:14

Ligger i sängen & lyssnar på musik ska sova om en stund. Börjar tidigt imon med orkar inte! Idag har jag inte gjort så mke, när jag kom hem ifrån skolan så somna jag och sov i 1,5 timma. Har bara varit hemma hela kvällen kolla nyss på en bra svens...

Presentation


Kille 16 ifrån gbg skriver om mitt liv,vardag & mina vänner! Hoppas ni gillar bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards